Katalógus - Rendelési folyamat menedzsment
A rendelés folyamat menedzsment az operatív beszerzéseket lezáró folyamat elem, amelynek keretében a leszerzõdött termékek elektronikus felületrõl (katalógusból) válnak megrendelhetõvé. A rendelési folyamat menedzsment segítségével elkerülhetõek a szállítói túlszámlázások, gyorsul az igénylési folyamat, csökken a papír alapú dokumentáció, gyorsul a disztribúció és az átfutási idõ.

A rendelési folyamat menedzsment elõnyei:

Minõségi változások:
  • 0-24 órás információ hozzáférhetõségi lehetõség
  • Strukturált igénylés, rendelési folyamat kialakítás
  • Az igénylések rendelések 40%-kal gyorsabb folyamata
  • A rendelés munkafolyamatai, státusza lekövethetõ
Folyamat- és eljárásköltség csökkenés:
  • Az adminisztrációs munkák lényeges csökkenése jelenik meg a beszerzési folyamatokban a beszerzési osztályon
  • A beszerzési osztály idõigényes feladatainak lényeges csökkenése figyelhetõ meg a jóváhagyási munkafolyamat kezelésével
  • Kevesebb "kóbor" beszerzés jelenik meg ellenõrizetlen árakon a hatékony ellenõrzési eszközöknek köszönhetõen raktári készletszint csökken
  • Kevesebb készlet
Direkt költség csökkenés:
  • Tranzakciós költségmegtakarítás >50% (papír alap csökkenése)
  • Jelentõs költségcsökkenés a rendelések jobb kihasználásával és jobb keretszerzõdési lefedettséggel
  • Mennyiségi kedvezmények teljes kihasználása, túlszámlázások redukálása
  • A kifizetések 100%-os kontrollja, így a stratégiai versenytárgyalásban elért megtakarítások 100%-ban realizálhatók
  • SZOFTVER ESZKÖZÖK
    • Integrált beszerzési rendszer
    • Elektronikus aukció
    • eAjánlatkérés (eRFX)
    • Rendelés és katalógus menedzsment
    • Szerződés menedzsment
    • Szállító menedzsment