További segítségért kérem hívja : +36 1 311 60 12 (munkanapokon 8 - 17 óráig) :
  
 
Katalógus - Rendelési folyamatmenedzsment
A rendelési folyamatmenedzsment az operatív beszerzéseket lezáró folyamatelem, amelynek keretében a leszerződött termékek elektronikus felületről (katalógusból) válnak megrendelhetővé. A rendelési folyamatmenedzsment segítségével elkerülhetőek a szállítói túlszámlázások, gyorsul az igénylési folyamat, csökken a papír alapú dokumentáció, gyorsul a disztribúció és az átfutási idő.

A rendelési folyamatmenedzsment elõnyei:

Minőségi változások:
  • 0-24 órás információ hozzáférhetőségi lehetőség
  • Strukturált igénylés, rendelési folyamat kialakítás
  • Az igénylések, rendelések 40%-kal gyorsabb folyamata
  • A rendelés munkafolyamatai, státusza lekövethető
Folyamat- és eljárásköltség csökkenés:
  • Az adminisztrációs munkák lényeges csökkenése jelenik meg a beszerzési folyamatokban a beszerzési osztályon
  • A beszerzési osztály időigényes feladatainak lényeges csökkenése figyelhető meg a jóváhagyási munkafolyamat kezelésével
  • Kevesebb "kóbor" beszerzés jelenik meg ellenőrizetlen árakon a hatékony ellenőrzési eszközöknek köszönhetően a raktári készletszint csökken
  • Kevesebb készlet
Direkt költségcsökkenés:
  • Tranzakciós költségmegtakarítás >50% (papír alapú költség csökkenése)
  • Jelentős költségcsökkenés a rendelések jobb kihasználásával és jobb keretszerződési lefedettséggel
  • Mennyiségi kedvezmények teljes kihasználása, túlszámlázások redukálása
  • SZOFTVER ESZKÖZÖK
    • Integrált beszerzési rendszer
    • Elektronikus aukció
    • eAjánlatkérés (eRFX)
    • Rendelés és katalógus menedzsment
    • Szerződés menedzsment
    • Szállító menedzsment