Hírek

01.09.2017 Alkalmazás frissítés

Tisztelt Partnerünk, Tisztelt Érdeklődő!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az eeeBID rendszerén 2017.09.01.-én (péntek) új update kerül feltöltésre. Ezért ezen a napon a szerverek és a szolgáltatás csak 13:00 után lesz minden partnerünk számára elérhető és hozzáférhető!
Üdvözlettel az eeeBID csapata.

31.03.2017 Alkalmazás frissítés

Tisztelt Partnerünk, Tisztelt Érdeklődő!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az eeeBID rendszerén 2017.03.31.-én (péntek) új update kerül feltöltésre. Ezért ezen a napon a szerverek és a szolgáltatás nem lesz elérhető. 2017.04.03-tól (hétfő) minden partnerünk számára elérhető és hozzáférhető lesz a szolgáltatás.
Üdvözlettel az eeeBID csapata.

27.09.2016 Kiváló eredmények a Capgemeni 2016-2017-es tanulmányában!

Az idei évben is elkészült a rangos Capgemeni tanulmány, amelyben az eeebidQL rendszere 3 területen is maximális pontszámot ért el. Amennyiben kíváncsi az eredmények részleteire kattintson a hírek között a Capgemini SRM tanulmány 2016-2017 cikkünkre, vagy lépjen kapcsolatba az irodánkkal.

Üdvözlettel: Az eeebid csapata!

17.07.2015 Alkalmazás Frissítés

Tisztelt Partnerünk, Tisztelt Érdeklődő!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az eeeBID rendszerén 2015.07.17.-én (péntek) új update kerül feltöltésre. Ezért ezen a napon a szerverek és a szolgáltatás nem lesz elérhető. 2015.07.20-tól (hétfő) minden partnerünk számára elérhető és hozzáférhető lesz a szolgáltatás.

Üdvözlettel az eeeBID csapata.

11.02.2014 Alkalmazás Frissítés

Tisztelt Partnerünk, Tisztelt Érdeklődő!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az eeeBID rendszerén 2014.02.14.-én (péntek) új update kerül feltöltésre. Ezért ezen a napon a szerverek és a szolgáltatás nem lesz elérhető.

2014.02.17-től (hétfő) minden partnerünk számára elérhető és hozzáférhető lesz a szolgáltatás.

Üdvözlettel az eeeBID csapata.

05.03.2013 Gépjármű értékesítés tenderek

Időről-időre megfogalmazódik az igény az ügyfelekben, hogy az aktuális gépjármű parkjukat, vagy annak egy részét az eeebid rendszerén keresztül „kalapács” alá tegyék. Mit is jelent ez a gyakorlatban?
Miután az ügyfél összeállítja a gépjárművek listáját, pontosan meghatározza a tender részleteit, ajánlati ár képzését, fizetési feltételeket, szerződési feltételeket, határidőket, helyszíni bejárást, stb. Az autókereskedők az eeebid Kft. aukciós rendszerén keresztül teszik meg egyre kedvezőbb (magasabb) licitjeiket a gépjárművekre.

A közelmúltban 2 különböző módszerrel alakítottuk ki az eseményeket –a sikeres, átláthatóbb és felhasználóbarátabb kezelhetőség tekintetében -mindkét esetben ügyfelünk megelégedésére szolgáltak a végeredmények.

Egyik esetben a gépjárműveket külön, egyesével kezeltük – az autókereskedők egyenként tudtak rájuk licitálni, míg a másik esetben a gépjárműveket egy csomagként kezeltük, és a kereskedőknek az összes autót tartalmazó csomagra kellett egy összárat-csomagárat tenniük.
Az eredmények magukért beszélnek:
az első esetben egy 25 Millió Forint értékű autóflottáról volt szó, és összességében 68%-os sikerrel zárult az aukció.

Míg a második esetben egy 1,5 Milliós autóflotta került egy csomagba és 34%-os sikerrel zárult az aukció.

24.01.2013 Technikai hír: Az ütemzett eeeBID rendszer frissítés és karbantartás befejeződött!

A rendszer update befejeződött. Örömmel értesítünk minden partnert és érdeklődőt, hogy ezt követően az új funkciókkal kibővítve vehetik igénybe szolgáltatásainkat!

17.07.2012 Megújult szolgáltatásunk a szerződésmenedzsment

Minden vállalatban közös, a legkisebbtől a legnagyobbig, hogy működése alapjául szerződések szolgálnak. A szerződések rengeteg fontos adatot tartalmaznak, amely a napi működést elősegíti, illetve ami szükséges a hatékonyság növeléséhez. Ezekhez az adatokhoz azonban nem férhet hozzá mindenki.

Mindez nagyon egyszerűen hangzik, de a gyakorlatban már nehezebben kivitelezhető. Biztos a kedves olvasóval is előfordult már, hogy sürgősen szüksége volt egy szerződésre vagy csak egy információra a szerződésen belül de ennek a megtalálása rengeteg elvesztegetett időt jelentett. Milyen jó lett volna ebben az esetben egy asszisztens, aki naprakészen átadja Önnek a szükséges adatokat.

Az eeeBID Kft. megújult szolgáltatása a szerződésmenedzsment rendszer ezeket a problémákat orvosolja. Hogyan is történik ez? Egy eszközt ad az Önök kezébe arra, hogy strukturáltan kezelhessék szerződéseik. Önnek csak annyi dolga van, hogy meglévő szerződéseit feltöltse, az általunk biztosított internetes adattárba, un. felhőbe és máris egyszerűvé vált a szerződéskezelés és archiválás, a szerződés-kontrolling.

Miért jobb ez a megoldás, mint a már meglévő tárolási módok?

- Elsősorban azért mert ez nem csak egy tárolási mód, hanem egy intelligens rendszer, ami az Ön igényeinek figyelembe vételével teszi a dolgát. Biztos lehet abban, hogy semmilyen információ nem vész el, nem kerül illetéktelen kezekbe és semmi lényegesről nem feledkezhet el.

- Bármikor és bárhonnan hozzáférhet az Ön számára fontos szerződésekhez egy pillanat alatt, ráadásul használhatja erre a laptopját, tabletjét vagy akár az okos telefonját is

- A rendszer megkönnyíti az információk megtalálását, mivel kulcsszavakra is rákereshet a feltöltött szerződések között.- A rendszer automatikus e-mailt küld egyes szerződések lejárta előtt, így még időben felülvizsgálhatja azokat, ezzel növelve a hatékonyságot. E-mailes értesítést kérhet a szerződés módosításakor, új szerződések feltöltéséről stb.

- Kollégái számára is lehetővé teheti a hozzáférést, akár személyre is szabhatja, hogy ki milyen információkhoz férhet hozzá.

A meglévő szerződések mellet mi a jövőre is gondoltunk. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy szerződés sablonokat alakítson ki a különböző partnercsoportok számára (pl. munkavállalóknak, szállítóknak stb.) így esetenként csak egyes elemeket kell megváltoztatnia és a rendszeren keresztül küldheti is az új szerződést. Partnerei ugyan ide tölthetik azt fel, ezzel is megelőzve a fontos iratok esetleges elkallódását.
Mindezek mellett rengeteg további előnyt is jelent az Ön számára ez az új fejlesztés erről azonban akkor bizonyosodhat meg a legjobban, ha kipróbálja. Ha felkeltettük az érdeklődését forduljon hozzánk bizalommal a megadott elérhetőségeken és megígérhetjük ezután egyszerűbb dolga lesz.

11.02.2012 Komplex beszerzés? Nem akadály!

A legutóbbi cikkünkben arról írtunk, hogy milyen hatékony is lehet a kevésbé szem előtt lévő, termeléshez nem kötődő területek felülvizsgálata. Mindezek mellett azonban elmondhatjuk, hogy a legtöbb vállalat számára az alapanyagok illetve a termeléshez szervesen kapcsolódó anyagok élveznek a prioritást. Ezen a területen elért megtakarítás pedig szervesen befolyásolja az előállítási költségeket és a csoportosítható forrásokat is.
Ennek a területnek a megversenyeztetése során gyakran abba a problémába ütközhet a vállalat, hogy rendkívül összetett, sok elemet tartalmaz, ami nagyban megnehezíti a versenyeztetés előkészítését. Ebben az esetben sem kell elvetni az elektronikus aukció lehetőségét, mivel erre is kínálunk megoldásokat.

Konkrét példaként elmondható egyik február végén lezajlott beszerzési tender, ahol a megbízónk éves alapanyag beszerzésének jó-részét megversenyeztettük egy aukció-sor alkalmazásával. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy megközelítőleg 300 fajta terméket csoportosítottunk 4 db aukcióban, amely 2 egymást követő napon zajlott le. Az előkészítés legnagyobb nehézségét az jelentette, hogy hogyan legyenek kialakítva a termékcsoportok, hogy a szállítók megfelelően tudják kezelni illetve, hogy maximalizálják a versenyeztetés hatékonyságát. Általánosan ezekben a helyzetekben egy vagy több paraméter alapján folyik a rendszerezés, ez lehet az ajánlati ár szerint, a termék funkciója szerint, vagy akár a potenciális szállítók szerint. A fent említett esetben végül a szállítók által megadott ár, a termékek mennyisége és a beszerzési érték szerinti paraméterek alapján összeállított csoportosítás volt a leghatékonyabb.Konkrét példaként elmondható egyik február végén lezajlott beszerzési tender, ahol a megbízónk éves alapanyag beszerzésének jó-részét megversenyeztettük egy aukció-sor alkalmazásával. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy megközelítőleg 300 fajta terméket csoportosítottunk 4 db aukcióban, amely 2 egymást követő napon zajlott le. Az előkészítés legnagyobb nehézségét az jelentette, hogy hogyan legyenek kialakítva a termékcsoportok, hogy a szállítók megfelelően tudják kezelni illetve, hogy maximalizálják a versenyeztetés hatékonyságát. Általánosan ezekben a helyzetekben egy vagy több paraméter alapján folyik a rendszerezés, ez lehet az ajánlati ár szerint, a termék funkciója szerint, vagy akár a potenciális szállítók szerint. A fent említett esetben végül a szállítók által megadott ár, a termékek mennyisége és a beszerzési érték szerinti paraméterek alapján összeállított csoportosítás volt a leghatékonyabb.

A versenyeztetést megelőzően rendkívül fontos a szállítók pontos és alapos tájékoztatása, mivel egy meglehetősen sok tételt tartalmazó aukcióban könnyen összekeverhetnek egyes kérdésköröket.
Úgy tűnhet, hogy mindez sok időt és energiát vett igénybe, úgy a beszerző, mind az eeeBID szakértőinek részéről, ám vegyük figyelembe azt, hogy az alapanyag beszerzés számottevő részének megversenyeztetése néhány nap alatt lezajlott. Tehát a befektetett szaktudás és idő rendkívül nagy időmegtakarítást eredményezett a beszerzők számára.
A lerövidült beszerzési idő mellett fontos azt is kiemelnünk, hogy a korábban, tárgyalóasztal mellett elért legalacsonyabb árakhoz képest további 6 - 8% beszerzési árcsökkenést értünk el.
Minden érdeklődőt arra biztatunk, hogy keressenek fel minket összetett vagy nehéznek tűnő beszerzési kérdések kapcsán is, mivel szakértőink szinte minden esetben tudnak olyan javaslatot tenni, ami elősegíti a beszerzés hatékonyságát.

24.01.2012 Irodaszer beszerzés- nagy megtakarítás kis területen

Minden vállalat próbál kisebb-nagyobb mértékben odafigyelni a beszerzések költséghatékonyságára, a legoptimálisabb beszerzési ár elérésére. Általában vannak olyan a beszerzésben nagyobb hangsúlyt kapó területek, amelyeket félévente - évente felülvizsgálnak. Az eeeBID szakértőinek azonban az a tapasztalata, hogy nagy költségcsökkentési potenciál rejlik sok más kisebb vagy a termelés, üzemfenntartás szempontjából kevésbé jelentős területen.
Az elmúlt hónapban az eeeBID Kft. egyik partnerénél beszerzési kérdések vizsgálata során felmerült az igény, hogy az alacsony prioritású vagy elhanyagolt területeket vegyük elő. Ennek során került megrendezésre egy irodaszer aukció. Az irodaszer egy általánosan minden vállalatnál megjelenő termékcsoport. Ahol nem képez nagyobb volument ott gyakori az ad hoc jellegű beszerzés, vagy egy bizonyos szállító preferálása felülvizsgálat nélkül.
Maga a specifikáció összeállítása valamint a pályázat kiírása egyszerű feladatnak mondható. Mivel rengeteg vállalat foglalkozik ezzel a kérdéskörrel, akár regionális szinten is, ezért könnyen kialakítható egy sok-szereplős verseny.
Az aukcióról elmondható, hogy végül 10 jelentkező indult el rajta és amint a lenti ábrán is látható a legmagasabb induló árhoz képest nagy engedménnyel zárult.
Mivel a partnerünk nem rendelkezett referencia árral, ezért, a belépő ajánlatok közül a legmagasabbhoz képest kalkuláltuk a megtakarítást, ami 43,98% lett az aukció végén.
Úgy gondolom, hogy ez esetben a számok teljes mértékben az igazolják azt, hogy bár a partnerünk évek óta egy jól kialkudott áron szerezte be a termékeket ennek ellenére egy kis felülvizsgálattal még jobb, költséghatékonyabb eredményeket ért el elektronikus beszerzés támogatással.

20.12.2011 Kellemes Ünnepeket!

Az eeeBID csoport alkalmazottainak nevében minden kedves ügyfelünknek, ajánlatvőknek, érdeklődőknek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!

13.09.2011 Futárverseny – Licitálási csúccsal

2011 alighanem legintenzívebb versenyét hozta ügyfelünk „futárszolgálat” pályáztatása. Az előkészítő munkát követően 7 licitáló 150 percen keresztül versengett egymással.
A pályázatban jármű típusok (robogó/kerékpár, szgk. puttonyos szgk, furgon) és meghatározott fuvar távolságok (0-2 km, 2-5km, 5-8 km stb.) által alkotott táblázatban érkezett nem kevesebb, mint 550 ajánlat. A mellékelt grafikonon (amelyen a robogó / kerékpár járműtípus ajánlatai láthatóak), önmagában 230 licit lenne látható, ha a technika képes lett volna megjeleníteni az összes ajánlatot. Hasonló aktivitás, szállítói érdeklődés akár az Ön következő pályázatánál is elérhető!